Rukishhh ayy ben neler çektim 6 ay uykusunda besledim sizi o kadar anlıyorum ki ilk iki ay güzel içiyordu sonradan bozdu
Ozlem-Gokce ama 8 aydan sonra hoplaya zıplaya evin içinde gezdire gezdire maalesef bazen TV’nin karşısında 🤦 Baska türlü içmiyor . Dediğiniz gibi sağım zaten zor bı de iştahsızlık çok zorluyor