bianneeee Kızlar bebeğim beş aylık beş gündür falan kaka yapamıyor az önce biraz yaptı ama onu rahatlatacak kadar değil ve gazi çok aşırı kötü kokuyir böyle değildi yaşayan var mı bu durumu?
Kutay07 bianneeee benim bebeğim de 27 günlük oda 5 gün yapmamıştı hemşire anne sütünde 5 6 gün beklenebilir mama veriliyorsa bir hafta yapmaması sürebilir demişti benim bebeğim 5. Gün akşamı yaptı karnına masaj yaptım baya Bi yapmıştı panik olmayın eğer yapmazsa da fitillerle çözüm olabilir 🙏🐣
badew bianneeee benimki de 10 gün kakasını yapmamıştı birkaç gün gazı çok kötü koktu ondan sonra yaptı.simdi de 8 gün oldu gazı kokmaya başladı inşaallah birkac güne yapar:/
Seymayusuf bianneeee kabizlik bizde de problem 38 gunluk bebegm yaklasik 25 gundur kaka bi yapiyo bi yapamiyo
Yusfzeyd01 muhtemelen poposundaki kakadan dolayi koku yapiyo kakasini yapinca oyle kokmaz doktorunuza danisin firil vs tavsiye edbilir ben cok yaşadım bebegimde kaka problemi
Yusfzeyd01 bianneeee canim saglik ocafina faln danis canik fitilde zorlniyordk biz libalaks kullandik ama danismadan kullanma kuzum emziriyorsan sen kaysi hosaf faln tuket
Kutay07 bianneeee gerçekten öyle gazı çıktı kaka yaptı durumlarına geçiyoruz 😊 Allah acılarını göstermesin 🙏🐣
Kutay07 Seymayusuf yeni doğan da sindirim değişikliği çok olurmuş o yüzden değişkenlik gösterebilir mama kullanıyorsa oda baya etkiliyor
Ebruuuuuu Benim kızım 2 aylık, 1 ayda toplam 4 kez falan anca yapmıştır. Resmen haftada bir yapıyo, hatta bugun 10 gün oldu yapmayalı ve gazı dediğiniz gibi baya kötü kokuyor