AlihanMom bana doktorumuz çok zorunda kalmadan aspiratör kullanma dedi. Bazen çok tıkalı olunca serum fizyolojiği damlatmak yerine burnunun içine biraz basınç yapacak şekilde güçlü sıkıyorum. Ağlıyor ama burnu aspiratör kullanmadan açılıyor. Bu arada 55 günlük bebeğim. Eğer kullanmak zorunda kalırsan da çok dikkatli ol.