Pnrdgn Merhabalar sevgili annelerrr.☺️ Benimde erkek bebeğim var ellerinizden öper.😘 11 aylık olacağız 9 gün sonra. Görümcemin kızı 1 buçuk yaşındayken bülbül gibi konuştu maşallah. Bende heyecanla bebeğim ne zaman konuşacak diye bekliyorum fakat hep erkek bebekler geç konuşur duyumu alıyorum sizce doğru mu bu..😯🥺
Mom0870 Pnrdgn evet örnekleri var maalesef ama her çocuk bir değil . Kimi erkenden konuşur kimi geç bence kıyaslamayın ❤️ Sağlıklı olsunlar da 🙏🏻
Busrablt61 Pnrdgn konuşmanın erkeği kızı yok siz ne kadar çok konuşursanız onunla oda size cevap vermek isteyecektir bebeklikten başlayarak konuşmaya başlarsanız daha kısa zamanda konuşur 2 tane yiğenim var biri bebeklikten konuşarak büyütüldü diğerinin annesi çalıştığı için pek ilgilenemedi ikiside kız biri 1 yaşında konuşmaya başladı diğeri 2 yaşında yani anne çok etken bir konu
Pnrdgn Mom0870 tabiki de haklısınız sağlıklı olsunlar da. Elimden geleni yapıyorum hergün kitap vs. Sürekli birşeyleri tanıtıp anlatıyorum.
Mom0870 Pnrdgn tamam işte yeğenim 19 aylık anne, baba, dede, Gülce (benim adım 🥳), gel, hadi gidelim, hayır, mama, su, ayyy gibi belli şeyleri söylüyor mesela
Pnrdgn Mom0870 bizim ki de öyle tek kelimeler söyleyebiliyor 1 kelimeyi 10 defa tekrarlarsam çocuk da haklı 😂😂😂
Busrablt61 Pnrdgn birde başka çocuklarla çabuk öğreniyorlar yani çevrenizde çocuklu varsa onlarla yakın olması da konuşmasını geliştirir ama şu zamanda korona varken dikkatli olmak gerek
MerveNurT Pnrdgn evet hep öyle derler ama her bebek farklıdır bebekten bebeğe değişir 4 yaşına kadar konuşamaması normalmiş bebeklerin o yüzden sıkmayın canınızı illaki konuşacaklar benimde oğlum var oda 7 aylık 24 günlük konuşcağı günü sabırsızlıkla bekliyorum 😍
Kusannesi Pnrdgn ablamın ikizleri var erkek olan çok daha erken komuştu hatta susturamıyolardı bıcır bıcır bişe bence alakası yok canım🥰
Alpis-20 Pnrdgn arkadaşımın oğlu 1 yaşında bıcır bıcır konuşuyodu bebekten bebeğe değişiyo canım erkek bebekler geç doğar da derler ama benimki 37.haftada gelmek istedi her bebek farklıdır
Pnrdgn Alpis-20 benim de erken geldi. Malum görümce kaynana yorumu çok fazla olunca kafa karışıyor maalesef.