Nes94 Aslında arasında kaldığınız modelleri şikayetvar.com’da falan aratırsanız çok güzel bilgi alırsınız. Ben büyük alışverişlerimde girip bakıyorum. Ben her şeyimi Arçelik alıyorum çok memnunum hiç sıkıntı yaşamadı ama eşimin kardeşi Arçelik’ten alışveriş yaptı hiç memnun değil 🤷🏻♀️ Biz sülalecek Arçelik kullanıyoruz ama