Emircik 5 aylık oğlum bebek arabasının büyük kısmına ne zaman geçiçez puset olanı kullanıyorum hala diğerinde bebek uyuyor mu uyumaz mı bilmiyorum sizler nasıl yapıyorsunuz pusette sanki put gibi duruyor 😀
Ygzmomss Emircik bizimki de travel sistem ben hiç puseti kullanamadım oğlum bükülüp kalıyor gibi geldi hep diğer büyüğüne yastık koydum onda uyudu hep simdide 5 buçuk aylığız onu oturtma pozisyonunda kullanıyorum 🐣
MerveNurT Emircik aynen bende pusatini kullanıyorum hala bazen onda uyuttuğum olduydu ne zaman pusetine sığmazsa ozaman diğerini kullanmayı düşünüyorum ☺️😁
Emircik Ygzmomss yastık minik yastıklardan demi içine koydunuz oturma kısmı nasıl 3 tane ayarlanıyor galiba anlamadım
Ygzmomss Emircik evet kuzum şu araba yastıkları var ya içi az dolu minik yastıklar onu koydum simdi de otururken yine arkasına koyuyorum onu aşağıdan bir kemeri var bizimkinin onu takıp oturtma pozisyonuna getiriyoruz ama sizinki nasıl bilemiyorum
Emircik Ygzmomss bakayım ne diye geçiyor araba yastığı diye mi geçiyor yarım ay şeklinde ondan mı normal yastık mi . Benim kininde altında kemeri var
Ygzmomss Emircik canım normal otogarda satınlan var ya ince yastık ay şeklinde değil normal bizim yattığımız yastıkların küçükleri içi az dolu yüksek değil onlardan yani basit bişey yani yanımda olsa fotografını atardım 😁
MerveNurT Emircik ahahah evet benimkide öyle kendini atmaya çalışana kadar duruyodu kemersiz kemerlide dura bildiği yere kadar şimdi sallanan mama sandalyesi var ona kokuyorum ☺️ Benimkide sıkıya gelemiyo