26082014 Annelr oğlum 1 yaşını 24 gün geçti fakat hiç dişimiz yokk kaşınıyo emziğiyle kaşıyo eli hep ağzında hep geç çıkıcak demekki diolar ama endişe yapıyorm bi sorunmu varda çıkmıyo die doktorumuzada gidemiyoruz böle olan varmı bi sorunmu vardır
Hunili 26082014 telefonla görüşün içiniz rahatlasın en azından ama bence endişe etmeyin her bebek bir değil belki hepsini peşpeşe çıkarır 🤗 biz 7 ay 10 günlüğüz çıkardı sanıp çok mutlu olmuştum bi hafta sonra baktım ne beyazlık kalmış be bişe hala bekliyoruz ama bişe yok
26082014 Hunili telefonla görüştüm görmem lazm dedi biZmde öle beyaz dı bende çıkarıyo sandm sonra bi baktm yok öle biş
Nzkbrn Bence sıkıntı yapma canım doktor bana 15 aya kadar normalmiş biz yarın 11 aylık olcaz 10 aylıkken 2 alt dişi daha yeni çıktı