Gamzeli03 kızım şu an 1.5 yaşında canım doğduğundan beri alerjisi vardı 1 yaşından sonra hafifleyerek geçti şu an herşeyi yiyor,ben emzirdigim için diyet yapıyordum sadece süt ve yumurta da değil çoklu gıda alerjisi vardı,kaşları kizarirdi kulak arkası döküntü okurdu saç içi döküntü ve egzama olurdu vücudunda kırmızı noktalar çıkardı,en önemlisi benim kızım bağırsak tepkiliydi yani kanlı ishal kaka mukuslu yeşil kaka bitmeyen gaz sancısı kıvranma karın ağrısı uykuya dalamama sık uyanma sürekli mızmızlik ve ağlama,kulak kızarıgi, mide hazımsızlığı birçok şey yapardı dokunan gıdaya göre