Blgnrb Merhaba bebeğim 2,5 aylık kabızlığı var dr probiyotik olarak bakso damla günde 6 damla önermiş aranızda kullanan fayda gören var mı? İnternette birde 4 yaş üstü için diyor siz bebeklerinize kullandınız mı
Kuzuannesi Blgnrb ruhsat alinmasi icin o sekilde yaziyorlar kullanabikirsn ama hangi dmla hangi bebege iyi gelir bilinmez. Biz enterogermina aldik hc ise yaramadi
Blgnrb Kuzuannesi teşekkür ederim. Denşycem inşallah iyi gelir kabızlık baya huzursuz yapıyor bebeğimi