Snmtt Merhaba herkese. Bebeğim 56 günlük bi kaç gündür ellerini sürekli ağzına sokuyo sanki dişleri kaşınır gibi yumruk yapıp diş etlerine sürüyo ve sürekli salya akıtıyo neden olabilir bu🤔
Deletedmom297 Snmtt Ayy ne guzel. Ellerini kesfediyor. Daha bunu cuk cuk cuk diye emme sesli zamani var. Iki eli azina sokmaya calisma zmaani var hahahah.
Zeynepduru1 Snmtt merhaba canim normal bizmki de aynisini yapıyor doktor gittik bizde doktor dedi damlalarıni hazırlik yapiyorlarmis elleriyle dis cikarmaya kadr sürüyormus ellerini agizna sokmasi
Kuzumveben Snmtt bebek dis durumu degisebiliyor benim kizimin ilk disi 5 aylik iken cikti ama sizin suan cok erken ellerini kesfetme asamasi tam diyebiliriz annesi
Snmtt Zeynepduru1 öyle mi dişlere hazırlık o zaman. Bende erken olduğu için daha bi sıkıntı mı var diye düşündüm çok teşekkür ederim🥰
Snmtt Kuzumveben teşekkür ederim bende diş için erken diye biliyorum da salya da olunca acaba mı dedim değilmiş demek ki☺️
Kuzumveben Snmtt salya baya devam edicek alış canım kücük onlukler buyuk kurtarici oluyor bide yavastan dis kasiyicilar iyi oluyor daha tutamaz ama 3,5 ay gibi yavastan alir
Snmtt Kuzumveben önlük almıştım da takmadım hiç daha sanki boğuluyo gibi geldi çok küçük olunca😂 takarım bundan sonra o zaman
Kuzumveben Snmtt daha kucuk tabi sizin cok akmiyorsa salya takmayin daralmasin cocuk ben ileriki zamanlar icin dedim
Araseymen Snmtt ellerini keşfediyor ve çalışan tukuruk bezlerinin kontrol edemiyor henüz ağızdan salya olarak akıyor daha çok küçük dış çıkarma en erken 4.ayda olur canım