Zezezeze Selam Kızlar , 21 aylık kızım benimle uyuyor ama artık odasında uyutmak istiyorum.İlk denemem başarısız oldu 🤦🏻♀️ sizler odalarına nasıl alıştırdınız ????
damlahira Zezezeze Ben 6 aylık ayırmıştım zaten hiç yanımda yatmadı hep sepet beşiğindeydi gündüzleri öğle uykusuna hep odasında uyuttum baktım artık bir gece odasında yatar mı acaba duyarmıyım bi deneyelim dedik yattı o gece hiç uyanmadı şuan 19 aylık çok seviyor odasını uykuları daha düzenli oldu