Nesli_sah 7.ayda hep sarısıyla omlet yaptım,biraz katı oldu.hafif yoğurt kattım bu defa cıvık gibi oldu,zaten yemek de istemiyordu.sonra 8.ayda artık bi düzen oluşturmak istedim,sebebi de pankek yapıp elimle yediriyordum ufak ufak,baktım yiyor.dedim kahvaltı da yapar belki.ve yemeye başladı yavaştan.çok az patates rendeliyorum ufak rende ile.zeytinyağı ve su ile tavada pişiriyorum,üzerine de yumurta sarısı katıp öyle yediriyorum kendim.kıvam yumuşak oluyor,önüne de 1-2 parça koyup 2 parmağının arasına almasını sağlıyorum,ağzına götürtüyorum elini.alışıyor yavaştan.