afifem bizim 40 gün oldu, ilk başta aşağı baskı yapınca dikiş yerlerim acıyordu bişe yapmadım, kırk gün oldu ama ben yine de sıkı sıkı sarmaya Cesaret edemiyorum. Çok az bi ayva göbeğim kaldı, oda zamanla geçer insaellah. 10 gün olmuş daha erken bence dikişlerini zorlama derim,korse için daha erken 6 aydan sonra kullanabilirsin dedi hemşire. Çok fazla kilon yoksa şimdilik hem soğuktan korunma hem sarma niyetiyle sıkmadan bir bezle belinden sar,ben şimdi öyle yapıyorum soğuktan koruyor. 64le doğuma gittim şu an 53 kiloyum.