rujizin ben özel muayenehanede taktırmıştım. 2 sene oluyor. Muayene ücretiyle 550 ödemiştim yanlış hatırlamıyorsam. Ama hastane olarak seçmedim yani kendş doktorum olduğu için doktoruma gğvendiğim için oraya gitmiştim. Hiçbir sıkıntı yaşamadım şu ana kadar spiralle alakalı 🌸