Aysheecann benimde oğlum 4 ay 20 günlükken 2 hafta önce oldu bence verdiği kremi dozunda sür. Her defasında sürmeni isteseydi doktorun söylerdi. Benim oğlum sadece ilk çişini yaparken çok ağladı sonra ağlamadı tabi bir huzursuzluk oldu ama ben kucağıma almama bile dikkat ettim. Kucağıma alırken özellikle kendime dönük değil dışa dönük aldım herhangi bir darbe almaması için. Hemencik iyileşti.