Yenianne2 benim de buyuk oglum 6 yasinda.kucugu 1 yasina giricek.ilk oglumda oyle seyler soylememisti doktorlar.suan 1 yasina girecegimiz icin aciklama yapti.demekki 6 yilda arastirmalari ilerlettilerse bilmiyorum.zaten var olan bir otizm percinleniyormus sutle.tv izletmeyin sut icirmeyin vs birsuru sey.sonumuz bu yapaylikla hic iyiye gitmiyor maalesef