A1s2a3m4 ilk 1,5 ay aynı sorunu yaşadım nacizane fikrim çok memeye zorlama ben o hatayı yaptım şimdi 7. ayda bebeğim biberonu zor alıyor çünkü öyle zorlamaya alıştı. İlk 1,5 ay zorlamasının sebebide gaz problemi olduğu içindi doktorumuz biogaia gaz damlasını vermişti gaz problemimiz hemen bitti ama hala mama yedirirken 40 takla atıyorum çünkü çocuk zorla ağzına vermeye alıştı, biberon veriyosun diye kendini kötü hissetme yani ilerisi daha kötü oluyor daha fazla uğraştırıyor :)