Hayallerhayatolsa yok kız ben basma masma yapmıyorum sadece yazıyorum ama ben yazarken gönder işaretinin yanındaki micro kart işaretli zımbırtı şu an bile dansöz gibi kıwırtıyo ha bire okey werip duruyo şu anda yine yaptı gıran giresice🤦🏻♀️ Aha kesin buda kaydoldu