Kızlar benim kız 2.770 kg doğdu şuan 3 kg 65 gram hemşire tam sınırda olduğunu bidahaki gelişimdede Alması gereken kgyu almazsa 1 gram bile düşük çıkarsa ek olarak mamaya başlıcağımı söyledi ay alırmı çok panikledim istemiyorum mama vermek çünkü ama doyurmuyosa mecbur vercez inşallah alır 🙏🏻