K1996 aynısı benim başıma geldi inanır mısınız ikinci ay aşıları oluyor ya bebeklerim onu yaptırdık sağlık ocağında 3 adet sonra bebeğim 12 saat uyudu uyanamadı uyandırmadık sonra hastaneye gittik bu 2 ay aşısında karma olan aşının içinde menenjit aşısıda varmış türkiyede yaygın olan menenjit O yüzden ağır geldi menenjit oldu çocuk dediler bu pandeminin patladığı zamanlarda 10 gün hastanede yattık sonra şükür bir şey yokmuş iğne ağır gelmiş şimdi bu aşı içinde çok ağır dedikleri için inanın çok korktum sütüm kesildi korkudan tekrar ürküttüler birde beni o yüzden bu postu açtım