5 buçuk aylık kızım son 2 aydır falan kakasını 4-5 günde bir yapıyor ilk zamanlar sabah akşam yapıyodu. Anne sütünde 10 güne kadar normal diyolar ek gıdaya geçince düzelirmiş. 2-3 gündür akşamları yarım çay bardağı yoğurt veriyorum yine bi değişiklik yok. Böyle bişey yaşayan var mı ? Ne yapmam lazım. Bazen aşırı huysuz oluyor çok ağlıyo acaba ondan mı diye düşünüyorum