Rabiameh Arkadaşlar bebeğim 5 aylık ve sütüm yeterligelmiyo ve bebeğimde yemek yemeye çok eğilimli . mama kullandım ama istemiyo . sizce napmalıyım .
Ikizannesi2020 Rabiameh bizde bugün 5 ay 1 günlük olduk öğleden sonra doktorumuza gidicez sadece mama ile beslendiğimiz için doktorumuz bizi bugünden itibaren ek gıdaya başlatacağını söylemişti geçen ay
gozdeteacher Rabiameh Doktorunuza danışmalısınız bunu. Sizden sonra en iyi doktorunuz bilir bebeğinizi.