Morcivert061 Kızıma 1 hafta önce CD çalar aldım oyuncak Ama ne dikkatini çekti ne aldı eline oynadı 2 defa anca çalıştırmışımdır 70 TL’ye satıyorum kutusuyla göndericem ilgilenen olursa resim atabilirim
Haribo42 Morcivert061 size tavsiyem kalsin buyukken coknseviyolar akli iyice erdigibde bisiler koyup cakarsiniz calisyor dimi bos bkr kutubdegil😂 benim cocukken vardi bayiliyodummmmmmm
Morcivert061 Haribo42 10aylık yürümeye başladı bı yüzden hiç bi oyuncağına bakmıyor pişman oldum bende bi an aldığıma 😂 kullanacağını bilsem dursun tabide bilemedim 😂
Haribo42 Morcivert061 valla kullanir ama cocukken yani farkli farkli cd ler alirsin hikaye cd lerim vardi benim onalri aciyodm😂😂 annem bide dini masallar almisti haha cok hosuma gidiyodu😂