Keziban 3. ayın başındayım ve sanki sütüm azaldı gibi nette baktım bu aylarda normal diyo ama emin olamadım sevgili anneler. Süt genellikle hangi ayda azalmaya başlar? Benim gibi 3. Ayında olan anneler sizde durum nedir ?
Ercanekininannesi 3. Aydan sonra gğüs terbiye oluyo bebeğin emdiği kadar süt üretmeye başlıyo. Benimde haftaya üç aylık olcak artl göğüs pedi kullanmıyorum akmıyo süt. Ama sütüm azalmado hala aynı sıkınca geliyo
Mlsyldz Ercanekininannesi bebek kaç gün emmezse süt üretimi durur peki ve günde kaç kez emmesi gerekir süt uretimnn olması için bu aralar meme reddi yasadigimz icin o yzdn soruyorm
Ercanekininannesi Mlsyldz süt üretimi duraa bile tekrar emdiğinde yine üretilmeye başlar diye biliyorum ben. Kaç kez emdiği bebeğe göre değişir ben mamada verdiğim için meme istediği zamanı anlıyorum ağlamasından ona göre emziritorum