Benim bebeğimde de 2-3 aylıkken iltihaplı olmuştu yüzünün her yerinde ve vücudunda..Kortizonlu krem (hipokort) kullandım ama 3 günden fazla kullanmamak gerekiyor.Onun dışında hep mustela stelatopia kullandım günde 2 kez..Bikaç ay sonra geçti..Şu an bebeğim 8 buçuk aylık birşeyler yediğinde bazen kızarıyor alnı mesela , sonra geçiyor.Tekrarlıyor ama eskisi gibi kötü değil..