Arkadaşlar sezaryandan sonra kanamanız ne zaman bitti ? Ben 54 gün önce sezaryan oldum ve hala bitmedi doktora da gidemedim şuanda aşırı değil damla damla lekeler geliyor arada gelmiyor ama sonra yine geliyor bu durum normal mi doktora gitmem gerekir mi ? Birde sanki adet olacakmış gibi bazen kasıklarım ağrıyor kadın doğuma gitmeli miyim ?