Hyryygt Arkadaslar marhaba. Oglum bir gündür yesil pütürlü bir sekilde kaka yapiyor ve 38 derece atesi var basina bile bisey gelen var mi. Sabah olsun hastaneye gidecez ama uyumadan basini bekliyoruz calpol verdik doktora sorup ama oda dusurmedi. :(((
Mericavcilar Hyryygt ılık duşa soktunuz mu ? Üstünü çıplak bırakın özellikle ayaklar. Bunları yaptıktan sonra hala düşmeyip 38.5 görürseniz hemen çocuk acili olan bir yere gidin
Didem88 Hyryygt gecmis olsun bizimde suan aynı şeyler var. Eşim de yok doktora akşam gidebiliriz . Antibiyotik verdi mi şimdi durumu nasil.
Hyryygt Mericavcilar ssbsh aldirdim duş. Ama oyle değişik bi kaka yapiyor ki o beni korkutuyo bide ates
Mericavcilar Hyryygt mama yiyen bebeklerde Mukus oluyor ama emzirmede ilk defa denk geldim doktorunuza bu durumu muhakkak anlatın
Hyryygt Mericavcilar rota cikti soktayim bebegim evden cikmayan cocuk sadece bobregi rahatsiz oldugu icin hastaneye gidip geliyoruz:(
Mericavcilar Hyryygt hadi ya Allah şifa versin yavruya hemen yaptırın aşıyı rota virüsü çok tehlikeli Allah korusun 😔
Ckr Hyryygt bizde de amip çıktı 😔 biz rota yaptırmıştık. 40 derece ateş kanlı ishal 4 gündür toparlamaya çalışıyoruz. Bol su verin. su çok önemli. Çok geçmiş olsun 👍🏻😞
Hyryygt Didem88 rota nin ilaci yok maalesef bol bol surekli acikmasa da emzirilecek ve su veriyorum. Atesi calpol le dusuruyorum. Doktor emmeyi reddeder sivi kaybi olursa hastaneye alirim dedi. Suan kontrol altinda tutmaya calisiyorum.