Ali_Efenin_Annesi ElifBektas ben doğum için yaptırmıştım, geçen ay doğum yaptım oğlumu da aldım üstüme. Poliçe değişikliği ile tamamlayıcıya geçiyoruz. Çünkü fiyat çok yüksekti. Ayrıca bizim paket yetersiz kalacaktı. İyi araştırın bence
ElifBektas Hangisini yaptırdığınız basıl bir yol izlemem gerek veya neye dikkat etmeliyim var mo bir öneriniz
Celestial ElifBektas yaptıracaksanız tamamlayıcı tercih etmeyin bence. İşyerim tamamlayıcı yaptırdı. Benim gittiğim hastane tamamlayıcıyla anlaşmamız yok dedi hiç işime yaramadı. Veya sürekli gittiğiniz hastanelere sorun anlaşmaları var mı diye.
Maviskizimm ElifBektas 4 yıldır eşim ve bende vardı bebeğimize de yaptırdık iyi ki var devlet hastanesine hiç gitmiyoruz çok rahat oluyor