Kizlar oğlum 8 aylık ve dün akşam 6 dan beri ara ara ateş yukseliyor şuan 37 ama gece 38 kere kadar çıktı calpol verdim dişten de olabilir ama burun da fisirti da var hapşırık da var elimde iburemin zeroda var ondan da versemmi ? Bide siz ateşi çıktığın da neler yapıyorsunuz ben suyla tampon yaptım başka ne yapabilirim ateşi kaç olduktan sonra şurup veriyosunuz kaç saat arayla