elaif Gulfem07 menenjit aşıları 7.ayında yapıldı ikiside. Bacaklarından oldu. Yapıldıktan sonra ateş yapmaması için doktorumun tavsiyesi ile 4 saat arayla calpol verdim 2 sefer. Çok şükür hiç sıkıntı yaşamadık. Pahalı aşılar ama tehlikeli bir hastalık her şey onlar için 🌼
nazanay Gulfem07 3 aylikken ilk dozlarini yaptirdim, 5 aylikken 2. dozlarini. Bu hafta da 13 aylikken 3. dozlarini yaptiracagim.
Derya1994 Bm yaptrdm cnm ama bexsero degıl bexsero yu 6. Aydan sonra başlıcm 6. Aydan önce başlanırsa 4 doz şeklindeymış biz rota ve nimenrix in 1. Dozunu yaptrdık bu ayın sonunda 2. Dozları var menejit aşıları dıye geciyo
Gulfem07 Derya1994 Bize doktor hiç öyle demedi 4 doz falan 5 7 ve 13.aylarda yaptiracaksiniz dedi herkes farklı bir şey söylüyor ya kafamizkaristi.
Derya1994 Gulfem07 cnm bnada dokyorum soylemesı saha dogrusu bn soyleynce farkettı acıkcası bn ıntgramda bı tane doktor vr arkadsımın doktoru onu sordum o soyledı 6. Aydn once baslanırsa 4 doz dıye
Olivki 6.ayda ikisini de yaptırdık hatta korona yuzunden devlet aşılarını da oldu aynı gun 5 tane aşı olmuştu😫