170 günlük olduk kızım anne sütüyle besleniyor. Son bir haftadır yoğurt veriyorum az az. 10 gün sonra ek gıdaya geçicez. İnşallah güzel olur. Sizler ek gıdada neler yapıyosunuz sabah akşam ne kadar miktar veriyosunuz? Ve kızım geceleri hiç uyumuyo desem yeridir. 1 ay önce iki tane diş çıkardı. Uyku sorunumuz çok var napıcam bilmiyorum geceleri beni çok yoruyor hep meme istiyor. Sizde durumlar nasıl bebekleriniz gece kaç defa uyanıyor neden uyanıyor ?🙄🤦🏻♀️