Gizemdi malesef bunun cozumu sabir 😊 benim kizimda o aylarda oyleydi 15 gunlukken basladi 3 aylik olunca bitti. bizim aksam ustu 6 da bir baslardi agla agla ikin ikin helak olurdu. en son kakasini yapar rahatlar uyurdu. bagirsak gelisimi tamamlandiginda bitiyor bu da 3-4 ay arasina denk geliyor. doktorunuza danisip probiyotik damla verebilirsiniz. ben biogaia kullaniyordum. suan sorunumuz yok 5 aylik oldu ama hala kullaniyorum faydali bir bakteri oldugu icin. bir nebze rahatlatir bebeginizi