Bebekimm_ benim bebeğim ilk doğduğunda sütüm az olduğu için mama veriyorduk. 2-3 gün kaka yapmayınca doktor mamasına 1-2 damla damlatabilirsin demişti. Ondan sonra yapmıştı. Sonra mamayı azaltıp bırakınca bir daha öyle bir şey yaşamadık. Zeytinyağından dolayı sulu olabilir. Benim bebeğim kabız değildi her gün düzenli de yapıyordu ama 5,5 aylık olana kadar hep ıkınarak yapıyordu. Kabız değilse zeytinyağı vermeyin bence.