Merhaba değerli anneler;
önümüzdeki hafta safra kesesi ameliyatı olmam lazım ve 4 aylık kızım var doğduğundan beri anne sütü alıyor sadece hiç mama kullanmadım. Ameliyat sonrasında iki gün emzirmemem gerekiyormuş . Bi kaç kez süt sağıp biberonla denediğimde ağzıyla ittiriyor. Ayrıca sorum cc olayını hiç anlamıyorum. Yani süt poşetlerine 4 aylık bebek için kaç cc sağmam gerekir ? Her süt içmesinde ne kadar olması gerekiyor . Cevap verirseniz memnun olurum 😇