9 aylık bebegin 10 gün once spiral taktırdım ama alıntım esnasında hafif kahverengimsi lekeleme geliyo arada bide karnında şancı oluy9 sizce bu durumlar normali 4 gün öncede muayeneye gittim yerleşmiş bi sıkıntı yok dedi ama lekeleme beni korkuttu sizce kayma durumu olabilirmi yoksa normalmi?