Merhaba sevgili anneler, 2 haftalık anneyim elhamdülillah ilk zamanlarda çok olmasa bile şimdiye nazaran daha iyi olan sütüm sanki git gide azalmaya başladı. Bebeğime yetmiyor ve mecburen mama takviyesi yapıyorum. Her fırsatta emziriyorum süt kanalları açılsın diye ama yok😔 Bebeğim de kuvvetlice göğsüme yapışıp emmiyor malesef bu da iyice azalmasına sebep sanki. Günde 2-2.5 lt su içiyorum, kuru incir, hurma yiyorum. Emziren anneler için çay içiyorum ama malesef.
Bi yerde Bestlak damla ilacını gördüm kullanan herkeste olumlu dönüş var aranızda deneyimleyen var mı? Sütüm için ne yapabilirim?