Merhaba hanımlar daha öncede bi iki kez bu konuyla ilgili buraya yazmıştım ama pek bi cevap alamadım 1 yaşına yeni girmiş bi oğlum var 7 aylıkken sünnet oldu artık alakası var mı bilmiyorum ama hemen hemen sünnet olduğu zamandan beridirde sürekli bezi sızdırıyor öyleki normal bezin üstüne külot bez takmaya başlamıştım düşünün artık ama ondan bile sızıyo hele bu sabah şok oldum bütün yatak çiş resmen iki kat bezden sızan bütün yatağa taşan bir çiş 🙄 acaba sağlık açısından mı bi sıkıntısı var acaba çok kafama takılmaya başladı artık tüm bezleri denedim primanın beyaz paketinden tututun a101in bezine kadar molfix canbebe aktifbebe evybaby sleppy vs vs 😢