Ogullarinaasikanne Günaydın güzel anne, sen o postlara çok takılma. Her anne bebeği için mükemmel süt üretiyor, yetmiyor olsa doktorun bilgi verir zaten, persentil tablosunu en iyi takip edenler doktorlardır. Hiç kıyas yapma, yetersiz olduğunu düşünme 💕