ikizerkekannesi kizim 17 aylik suan dis cikarma doneminde. Gectigimiz ay bu dert benim basimda da vardi malesef. Bir koseye cekiliyor saclarini yoluyordu. Oyle boyle bir yolma degil ama sanki makas alip kesmissiniz gibi. İcim parcalaniyordu gorunce agliyordum uzuntumden. Ve bunu gunde 4-5 kere yapiyordu. Pedagoğa bile goturmeyi dusundum. Saclarini yoldugunda ona uzuldugumu yapmamasi gerektigini soyluyordum bazen guluyordu bazen de agliyordu oyle dedim diye. Bunu bir oyun haline getirmisti yerde bir sac teli gorse onu hemen alip yarim saat onla oynardi. Sanirim bunun kafasinda oldugunu kesfetti ve oyuna donusturdu. Yakinlarimiz olan psikologlarla gorustum daha fazla ilgi gostermemiz gerektigini soylediler. Ve sacini yoldugunda asla tepki vermememiz gerektigini bagirip cagirmadan sakince elindeki saclari almamizi soylediler. Biz zaten sakin davraniyorduk ama yapmamasi gerektigini de soyluyorduk. O saatten sonra bunu da soylemedim yani hic bir tepki vermedim sadece elinden saclari aldim ve attim her yaptiginda bunu tekrarladim. O da benden bir tepki geldigini gormeyince bunun bir oyun olmadigini anladi. Ve 2-3 gun icinde tamamen birakti. Bu dis donemi biraz sabir isteyen bir donem malesef. Bebeklerin cocuklarin boyle takintilari oluyor ama hicbiri kalici degil bir sekilde geciyor. Uzulmeyin. Kesif donemindeler, sabredicez🤷 sevgiler♥️