543 güzel kardeşim bazı yorumları okudum biraz can sıkıcı evet,kimi de inanmamış.şimdi yazdıklarımı iyi oku.3 çocuğum var allah bağışlarsa .12 yaşında bir kızım,11 yaşında bir oğlum ve 4 aylık bir oğlum daha var.kızım 4,büyük oğlum 3.500,şimdiki bebeğim 3.650 doğdu.ve 40 çıktıktan sonra üçü de kilolu bir bebek oldu.ben 8 aylık kızıma 2 yaş kıyafeti giydirdiğimi biliyorum (teyzemin düğünü idi ona kıyafet almıştım o yüzden çok eminim)oğlum da keza aynıydı.şimdiki oğlumun 3 aylık aşısında 8 300 gr dı.bu benim için olağan bi şeydi çünkü ötekilerde aynıydı.Hiç sorun etmedim.kayınvalidem arada çok şişko der ama takmam.ben hiç 4 kilo çocuk doğurmadım der.Ayrıca sadece anne sütü aldılar ilk 6 ay.hatta 6 aydan sonra bile inan ek gıdaya hiç düşkün değillrdi kaşık ucuyla bir iki tadım anca alırlardı büyükler.neredeyse günün tamamını yine emerek hallederdik.Anne sütü ile beslenen bebekleri doktorlar obez sınıfına sokmuyor. korkma ,moralini bozma,insanların lafına kulak asma,.hareketlenmeye başlayınca normale dönüyor.üstelik benimkiler boy olarak ta uzunlar.iri çocuklar yani.hala daha kızım 16 yaş,oğlum 13 diyen var.şimdiki bebeğim 4 aylık 9 kilo.sadece anne sütü alıyor ve sürekli emen bir çocuk değil bazen 2 ,bazen 3 saatte bir emziriyorum..doktor gayet iyi ve sağlıklı sütün yetiyor ve sütünün kalitesi de güzel demek ki dedi.nasıl diyet yaptır diyim sadece anne sütü alıyor dedi (ben de bunalmıştım bi kaç kişi tarafından normal değil diyince ki tecrübeli olmama,ötekilerin gelişimininde böyle olduğunu bilmeme rağmen doktora dert yanmıştım ).şimdi de oğluma 6-9 ay kıyafetleri giydiriyorum.biliyorum hareketlenince sorun kalmıycak.abi ve ablası da öyleydi.Ayrıca eltimin bebeğinin e maşaallahı vardı. şuan 2 yaşında yaşıtlarından büyük görünüyor hem boy ,hem kilo olarak.onun da kilolu idi bebeği küçükken. bay yanak diye severdim.sorun yok yani.üzülme