1prens1prensesannesii Kızlar oğlum 23 günlük.. Yüzü kuru sanki özellikle alın tarafı kıyafet felan giydirirken pütür pütür soyulur gibi oluyor kuru yani.. Yüzüne birşey kullanabilir miyim yada zeytinyağı felan? Nemlendirmek için..
Sinif177 1prens1prensesannesii zeytinyağı asidiktir. Bebeğinizin cildini yakabilir. Çocuk doktorları Hindistan cevizi yağını öneriyor. Masaj yaparken bile onu kullanıyorum.
1prens1prensesannesii Azizeguney popoya felan sürüyorum da yüze cesaret edemedim.. Tamam canım teşekkür ederim ❣️
Azizeguney 1prens1prensesannesii Benim annem bebeğim ilk doğduğunda her yerine sürüyodu sıkıntı olmaz canım.
fikrimcee27 Benim bebeğim alerjik olduğu için yüzünde kuruluklar oluşuyor bazen, doktor nemlendirmek için mustela krem önerdi onu kullanıyoruz.
Guler100 1prens1prensesannesii her dustan sonra bepanthol el ve cilt bakim kremi var bende kaslarina kulak arkalarina boynuna suruyorum ozellikle bebekler icin degil ama ben cok memnunum
Emeliss 1prens1prensesannesii mustelanın losyonu ve bakim kremlerini kullanabilirsiniz ben doğumdan beri kullanıyorum