onurojda Bende 4 aya kadar mamayla destekliyodum çünkü bizimde yoğunbakım sürecimiz olmuştu maalesef.Sütümün arttığını fark ettiğimde yavaş yavaş azalttım geceleri hiç vermiyodum zaten, birkaç gün günde 4defa sonra 3-2 derken son 1hafta sadece yatırmadan önce veriyodum sonrasında tamamen kestim herhangi bi sorun olmadı, 25ay boyuncada emzirmeye devam ettim 😊