Tatlim 41 günlük oğlum var ve ev içinde şu an ihtiyacım ortaya çıktı bile. Aslında sling istiyordum ama kanguru daha uzun vadeli kullanılabileceğinden mantıklı geldi. Kullanıp memnun olduğunuz marka ve model nedir ?
minikmisimben Tatlim 3 aylıktan beri mamasusbaby kullanıyoruz 21 aylık kızım hala duruyor içinde seviyor ☺️
Nurbeyaz Baldudak_Emirbeyimiz boroosbaby aldım geçen hafta ürün geldi kızım icinde durmadı etiketi duruyordu iade etmek istedim kabul etmediler 14 gün iade değişim hakkimiz var ürün geleleli 1 hafta oldu dışarı çıkmadık evde taktım ürünü iade almıyoruz dediler çok kötü bir firma 300 TL çop oldu
Begusunannesi Baldudak_Emirbeyimiz bnde şuan sadece evde kullanıyorum ama ağzına denk geliyo sürekli emiyo kumaşı sizinde öyle oluyormu acaba ben mi ayarlayamadım yoksa
Baldudak_Emirbeyimiz Nurbeyaz Hadi ya nerdeyse bütün yorumlarını okudum sorunsuz hemen iade falan alıyorlarmış öyle yazıyordu hep şaşırdım 😳
sbakici Nagehan08 internette de stoklar hep tükenmiş gösteriyor tüm sitelerde, sanırım türkiyede satışı yok :(
Sezinnur Sling kalça sağlığı açısından zararlı diyorlar. Ben Kraft in kangurusunu kullanıyorum. Seviyor kızım. Ama 3 aylıkken kullanmaya başladık. Daha kuccukler için çok uygun bı kanguru olduğunu sanmıyorum. İçinde yenidoğan aparatı yoktu.
Baldudak_Emirbeyimiz Begusunannesi Aynen kol tarafları biraz kalın benimde öyle duruyor ama benim bebiş daha küçük 2 aylık olduğu için şuan göz hizasında kalıyor. İleri doğru nasıl olur bilmiyorum 🤷🏻♀️
Emin_e Tatlim o gunlerinden beri solomom her yone kullaniyorum 4 aylik olacak memnunuz ikimiz de:) simdiye kadar yenidogan aparatiyla evde kullandim daha cok hic kucagimdan inmiyordu çünkü
Begusunannesi Baldudak_Emirbeyimiz benmde küçük daha birde dışarda kullanmadım hiç inşallah çevresini incelemekten onu yemeYe fırsat kalmaz 😂
ayseadem Kraft domino kullanıyorum kullanımı çok kolay diğerleri bulmaca gibi deneyip öyle alayım dedim mağazada kızım ağlamaktan gözleri kızardı sevmedi ama bunda durdu etrafı izledi bende kızım sevdiği için aldım ☺️☺️