buges22 2 ay yatakta emzirmek için biraz erken gibi. Kucağınızda deneseniz, eğer kusma olmuyorsa sebebi reflüdür büyük ihtimalle. Eğer kullanmıyorsanız reflü yatağı kullanmak lazım. Biraz daha mide kapakçığı gelişince yatakta emzirirsiniz. O zamanlarda zaten eliniz, kolunuz, beliniz dayanmayacak mecburen yatağa geçeceksiniz 😊