Canım benimde bol bol sütüm olmasına rağmen bebeğim uyumadığı için sütün yetmiyor kafasına soktular bende daha çok emzirdim bebeğimi bu durum 2 ay kadar sürdü bebeğim sürekli kusup duruyordu hatta en son uykusundan fışkırarak kusarak uyandı bende doktora götürdüm hasta sandım meğerse çocuk çok fazla beslendiği için bu haldeymiş 3-4 saatte bir emzirmeye başlayınca yavaş yavaş düzeldi çocuk kimsenin dediğine bakma bebek ağlıyor da uyumuyor da bebek sonuçta kilo alımı iyiyse ve günde 5-6 ıslak bez alıyorsan sütün yetiyordur