35 günlük oğlum iki gündür ara ara pelteli, bazen fışkırtmalı, bazen de ağzından süzülür şekilde kusuyor. Bu son iki güne kadar kusması çok azdı. Bugün ve dün bir kere gazını çıkarmak için omzuma aldığımda gazıyla birlikte fışkırtmalı kustu. Onun dışında gün içinde kesil kusmaları arttı. Gece bir kere kucağımdayken öğürmeye çalıştığını farkettim ama kusmadı. Bu zamana kadar böyle bir sorunumuz yoktu. Mamayı mı yanlış hazırlıyorum, yoksa üşüttüm mü çocuğu? Şu anda mama vereli 1,5 saat oldu miğdesi ağzıma geliyor uyurken. Mamadan yarım saat sonra yatağına yatırınca ıkınıp sıkınıp pelteli kustu.