Ozdmr06 baby me kullandım bir sene kadar memnundum. Ama kızım bir yaşına geldi artık ve lekeler de arttı yetmiyordu abc nin bebek deterjanına geçtim. Biraz daha iyi çıkartıyor diğerine göre. Tabii lekeler hertürlü yer ediyor üstünü ekstrra bişeyler sıkmak gerekiyor