Lala9358 Öyle olması normal. artık koşturma dönemindeler. kıyafetlerin bile kilo boy bazına bakın. En büyük uzama kilo alma kısmı 1 yaşına kadardı.
Oğlum 3,750 doğdu, 12. Ayında 12,5 kg idi. Anne sütü + ek gıda. Ama o zamanlarda da %85 anne sütü besleniyordu diyebilirim. Doğum kilosuna göre normal gidiyordu diyebilirim.
Şimdi tam 19 aylık. Bu 7 aylık süreçte 12,3 - 13,1 arası gitti geldi. Zaten aşısı oldu, daha 2 yaşta götürürüm doktora.