SevdaPolat Allah yardımcın olsun canım mutlaka olur gaz. Dikişlerin acır hatta gaz çoğaldıkça. Sezaryeninnde zorluğu bu. Kayısı kompostosu ve rezene ile kimyon çok iyi geliyor. Şiddetle tavsiye ederim. Kayısıyı suya koy beklet şişsin sonra onu ye hem kabız olmazsın. Rezene ve kimyonu da birer tutam karıştırıp kaynar su ile demleyip iç. O da gaz çıkarmana çok yardımcı oluyor. Çok geçmiş olsun ama üzülme 1 yada 2 haftaya geçiyor.