10kba benim bebeğimde ilk ay 525gr aldı. 2.ayda 1 kilo aldı
Üstelik 4320gr doğmuştu. Ama şuan iştahlı değil.kendini öyle şartlandırma. Sağlıklı olsun yeter🙂 tabiki mama takviyesi yap yapma demiyorum ben.ama memeden kopmasına izin verme. Azda olsa kursağından geçsin sütün.şuan kilo almaları önemli değil ek gıdalardan sonra belli olacak durumları😊